LOGOSZ VILÁG BLOG - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://logoszvilag.blog.hu/2017/03/08/a_spiritualis_ember_szenvedese_es_szegenysege_670/full_commentlist/1#c36381098
Válasz erre: SPIRITUÁLIS HAZUGSÁGOK ÉS SZEMFÉNYVESZTÉSEK
2018-12-24T21:50:19+01:00
2018-12-24T21:50:19+01:00
Kevamaria
http://blog.hu/user/527398
<a href="https://logoszvilag.blog.hu/2017/03/08/a_spiritualis_ember_szenvedese_es_szegenysege_670?full_commentlist=1#c36378570" class="reply_nick_569062" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36378570 );">@mezgaaladar</a>: Ízlés dolga! Aki hazugsággal cukrozza - mert úgy szereti-, annak jó étvágyat hozzá!
https://logoszvilag.blog.hu/2017/03/08/a_spiritualis_ember_szenvedese_es_szegenysege_670/full_commentlist/1#c36378570
Válasz erre: SPIRITUÁLIS HAZUGSÁGOK ÉS SZEMFÉNYVESZTÉSEK
2018-12-24T21:47:10+01:00
2018-12-24T21:47:10+01:00
mezgaaladar
http://blog.hu/user/569062
„Ha a szart megporcukrozzuk, az attól még szar marad”. <br />
<br />
"Ha a szart sokáig porcukrozzuk, akkor az is édessé válik"
https://logoszvilag.blog.hu/2011/09/22/turani_atok_avagy_az_elatkozott_magyarorszag/full_commentlist/1#c35484331
Válasz erre: TURÁNI ÁTOK
2018-07-12T14:10:13+02:00
2018-07-12T14:10:13+02:00
Kopik
http://blog.hu/user/1372335
Kedves Éva!<br />
Egyetértek az írásával, nagyon régóta így gondolom én is. Szeretnék találkozni és beszélgetni. Van-e erre lehetőség?<br />
Üdv! Kopik
https://logoszvilag.blog.hu/2017/03/08/a_spiritualis_ember_szenvedese_es_szegenysege_670/full_commentlist/1#c35120030
Válasz erre: SPIRITUÁLIS HAZUGSÁGOK ÉS SZEMFÉNYVESZTÉSEK
2018-04-26T06:51:34+02:00
2018-04-26T06:51:34+02:00
Petneházi Károly
http://blog.hu/user/1352856
Kedves Mária!<br />
<br />
Hálásan köszönöm ezt a csodálatos írást. Sokat segített.<br />
Béke legyen önnél. Károly
https://logoszvilag.blog.hu/2011/09/22/turani_atok_avagy_az_elatkozott_magyarorszag/full_commentlist/1#c35120138
Válasz erre: TURÁNI ÁTOK
2018-04-26T06:51:29+02:00
2018-04-26T06:51:29+02:00
Petneházi Károly
http://blog.hu/user/1352856
Kedves Éva!<br />
<br />
Köszönöm az írását.<br />
Szerintem a TÁLTOSOK végezték el az "átkozást". Azért tették, mert igy biztosan fenfog maradni a magyarság az átok végéig. A TÁLTOSOK a jövő átmentáéséért cselekedték ezt. Mint csiprkerózsika mesében. A katolikus egyház inkáb kiírtottak volna minket. Béke legyen önnel. Tisztelettel: Károly
https://logoszvilag.blog.hu/2014/12/17/grabovoj_petrov_arepjev_avagy_ut_az_uj_vilag_fele/full_commentlist/1#c32817131
Válasz erre: GRABOVOJ - PETROV - AREPJEV avagy ÚT AZ ÚJ VILÁG FELÉ
2017-04-11T06:19:13+02:00
2017-04-11T06:19:13+02:00
Ella Lavand
http://blog.hu/user/1237025
Kedves Szerző!<br />
Annyit írnék kiegészítésként, hogy a teozófusok, élükön Blavatsky-val tudásukat a Védák könyveiből vették át. Minden vallás alapja a Védák.
https://logoszvilag.blog.hu/2014/12/17/grabovoj_petrov_arepjev_avagy_ut_az_uj_vilag_fele/full_commentlist/1#c29634430
Válasz erre: GRABOVOJ - PETROV - AREPJEV avagy ÚT AZ ÚJ VILÁG FELÉ
2016-02-24T09:06:11+01:00
2016-02-24T09:06:11+01:00
Kevamaria
http://blog.hu/user/527398
<a href="http://logoszvilag.blog.hu/2014/12/17/grabovoj_petrov_arepjev_avagy_ut_az_uj_vilag_fele?full_commentlist=1#c29628740" class="reply_nick_660234" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 29628740 );">@Jumi Korovjov</a>: Kedves Orsi!<br />
Nem tudom, hogy Ön mit tart hiteles forrásnak?<br />
Ha a neten a keresőbe beírja, hogy "delphoi jósda", akkor nagyon sok oldal közül lehet válogatni.<br />
De pl. én ebben a könyvben is olvastam róla: Csiffáry Tamás Mitológiai Lexikon<br />
Remélem tudtam segíteni!<br />
Üdvözlettel: Éva
https://logoszvilag.blog.hu/2014/12/17/grabovoj_petrov_arepjev_avagy_ut_az_uj_vilag_fele/full_commentlist/1#c29628740
Válasz erre: GRABOVOJ - PETROV - AREPJEV avagy ÚT AZ ÚJ VILÁG FELÉ
2016-02-24T08:55:05+01:00
2016-02-24T08:55:05+01:00
Jumi Korovjov
http://blog.hu/user/660234
Kedves Szerző!<br />
<br />
Szakdolgozatom bevezetőjéhez kiemelt jelentőséggel bírna, a fent idézett - a Delphoi Jósda faláról származó felirat, azonban szükségem lenne egy hiteles forrásra... Lehet tudni bármit az eredeti szövegről, vagy hogy ez milyen fordítás vagy báármi? a Meditáció a témám, melyet a szenvedélybetegségből való felépüléssel próbálok összekapcsolni. Gnóti Szeauton - Ismer meg Önmagad - görögül, megpróbálok rákeresni, de gondoltma, beírok ide is, hátha, eddig az interneten sajnos nem találtam hiteles forrást. Nagyon szépen köszönöm a segítséget!! Üdvözlettel: Orsi
https://logoszvilag.blog.hu/2014/01/06/reflux_460/full_commentlist/1#c29150554
Válasz erre: REFLUX
2016-01-20T10:47:15+01:00
2016-01-20T10:47:15+01:00
Kevamaria
http://blog.hu/user/527398
<a href="http://logoszvilag.blog.hu/2014/01/06/reflux_460?full_commentlist=1#c29126592" class="reply_nick_1086036" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 29126592 );">@Erika Sardi</a>: Kedves Erika!<br />
Szerintem ez valami pánik-tünet lehet. Ezt úgy nevezi a Germán Gyógytudomány, hogy "sin", ami valószínűleg kapcsolatban van a refluxal. (Síneknek nevezzük az érzelmi konfliktus elszenvedésének pillanatában érzékelt kísérő jelenségek vagy a konfliktust kísérő aspektusok rögzítését (pl. színek, hangok, illatok, képek stb.) A sínek emlékeztetik az embert a megélt érzelmi konfliktusra.)<br />
Az a kérdés, hogy milyen érzelmi konfliktus okozta nálad ezt a tünetet? A reflux főleg a szellemi és érzelmi táplálékok(harag, düh, gyűlölet, félelem, aggódás, bűntudat stb.) megemésztetlenségének következménye. És mivel ezek érzelmek, nos hát többek közt ez a köze hozzá a szívnek. (Szerintem valamitől nagyon félsz...)<br />
Remélem tudtam segíteni! Ha további kérdésid vannak, akkor kérlek írj e-mailt az evamaria@logoszvilag.hu címre.<br />
Legyen szép napod!
https://logoszvilag.blog.hu/2014/01/06/reflux_460/full_commentlist/1#c29126592
Válasz erre: REFLUX
2016-01-20T10:25:56+01:00
2016-01-20T10:25:56+01:00
Erika Sardi
http://blog.hu/user/1086036
Udvozollek lenne egy kerdesem en is a lelki utjat szeretnem megerteni a betegsegeknek refluxom van es ot evente elkap egy rosszullet a szivem elkezd kalapalni kozbe erzem h beszorult a levego es bofogok az orvosok nemertik de tudom hogy lelki okai vannak probalom beallitani az etrendemet azt kerdeznem hogy a szivnek mi koze lehet ehhez? Elore is koszonom.
https://logoszvilag.blog.hu/2014/12/17/grabovoj_petrov_arepjev_avagy_ut_az_uj_vilag_fele/full_commentlist/1#c26364101
Válasz erre: GRABOVOJ - PETROV - AREPJEV avagy ÚT AZ ÚJ VILÁG FELÉ
2015-03-03T20:40:27+01:00
2015-03-03T20:40:27+01:00
Egy_Ember
http://blog.hu/user/971629
<a href="http://logoszvilag.blog.hu/2014/12/17/grabovoj_petrov_arepjev_avagy_ut_az_uj_vilag_fele?full_commentlist=1#c26358493" class="reply_nick_527398" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 26358493 );">@Kevamaria</a>: Áldott legyen ki fényt próbál hozni a sötétségbe mert az Krisztusnak mondatik ! <br />
<br />
Mindenekelőtt köszönöm a helyreigazítást és a lehetőséget .<br />
<br />
Remélem sok elvetett fénymag fog gyorsan termést hozni sokakban mégha a Magvető ritkán is arat ( mégis mindig arat ) .<br />
<br />
MI vagyunk az áldás !
https://logoszvilag.blog.hu/2014/12/17/grabovoj_petrov_arepjev_avagy_ut_az_uj_vilag_fele/full_commentlist/1#c26358493
Válasz erre: GRABOVOJ - PETROV - AREPJEV avagy ÚT AZ ÚJ VILÁG FELÉ
2015-03-03T09:10:25+01:00
2015-03-03T09:10:25+01:00
Kevamaria
http://blog.hu/user/527398
<a href="http://logoszvilag.blog.hu/2014/12/17/grabovoj_petrov_arepjev_avagy_ut_az_uj_vilag_fele?full_commentlist=1#c26353879" class="reply_nick_971629" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 26353879 );">@Egy_Ember</a>: Kedves Testvérem!<br />
Köszönöm szépen az igen tartalmas hozzászólásodat!<br />
Rudolf Steinerről azért nem írtam itt, mert ő nem orosz származású. Ez az írásom csak az orosz teozófusokra van "kihegyezve".<br />
Élvezettel olvastam a hozzászólásodat, mert látom, hogy érted is, amit írsz és igazán megfontolásra érdemes gondolatmenetnek tartom.<br />
Legyen áldott és szép életed!
https://logoszvilag.blog.hu/2011/04/15/jezus_eli_eli_lama_sabag_ta_nim/full_commentlist/1#c26357079
Válasz erre: JÉZUS
2015-03-03T08:49:40+01:00
2015-03-03T08:49:40+01:00
Egy_Ember
http://blog.hu/user/971629
Kedves fénytestvérek a Krisztusban !<br />
<br />
E sorokat olvasva szintén úgy éreztem hogy megpróbálhatok egy "másik" aspektust is belevinni Krisztus a Jézusban földi megjelenésére és okaira világunkban .(Krisztus : magasztos Napszellem aki a Jordán keresztelőnél egyesült Jézus testeivel és fejlődése szempontjából olyan önzetlen "áldozatra" szánta rá magát amire nem volt feltétlenül szüksége "fejlődése" érdekében - tehát voltaképpen Jézus Krisztusról csak ezután beszélhetünk . Másrészről Krisztus mint Teremtő hatalom voltaképpen Isten egészén belül egy terebélyes részt "elfoglaló" tudatrész és mint "bárány" az Istenember "prototípusa" stb.)Ez egyike azoknak a dolgoknak amelyekről talán a legtöbb (tév)vélemény kering még ma is . És most ezzel én korántsem azt állítom hogy mostani személyem jelenlegi tudatfokán ismerhetném ezzel összefüggésben a teljes Igazságot .Az viszont tény hogy a "klasszikus" egyházi tanítások azonnal - szinte maguktól - összerogynak amint józan "paraszti" ésszel próbálunk közelíteni hozzájuk .Szóval miért kelljen szenvedni Isten egyszülött fiának ráadásul válogatott kegyetlenségek árán amit évszázadokon keresztül "meglovagolt" az egyház tömegeket tudatlanságban tartva ? Kihasználva azon hitüket hogy a Mennyországba csak ezek után és ilyen úton lehet csak bejutni ? ( Mert akkor ugye ki fizette volna a rengeteg adót és egyéb juttatást az egyháznak ezen a "jogcímen" ? Az meg azért érdekes hogy az egyház tagjai viszont nem átallottak földi javakban dúskálni hedonista élvhajhászatok közepette a néptömegek kárára élni közben meg propagálva a földi "élvezetekről" való lemondást - nem is tudom melyik mai rendszerhez hasonlít ez megszólalásig ? )Hát ez jó kérdés mondaná egy tipikus modern farizeus vagyis ügyvéd politikus gyógyszerész ( modern inkvizítorok )vagy illessük bármilyen hasonló titulussal. Tudni azt érdemes ezügyben hogy másfajta észlelési eszközökkel még ilyen torzított formákból is "kinyerhető" az Igazság a Bibliából és azt még az erősen hatalmi érdekek által vezérelt kanonizáló papság sem tudta teljesen eltüntetni az Írásból . Ha valaki rá tud hangolódni a sorok mögötti vagy inkább fölötti lelki / szellemi tartalomra annak más dolgok is "leesnek" de ismétlem önmagam : nem kell szellemi hallónak vagy látónak lenni még a legmélyebb Igazságok felfogására / értelmezésére sem hiszen az egy erősen érdekorientált Istenre vallana ha szelektálná hogy ki értheti "szavait" / ki nem és úgy vélem pont ez a jelző áll tőle a legtávolabb illetve elveivel szemben .Szóval az ám a helyzet hogy ez a történet az emberiség legmélyebb misztériumtitkait is érinti . Ha szimbólikusan fogjuk fel akkor ez megfeleltethető annak a Krisztus "előtti" kornak amiben az embereket a misztériumok kerülő útján avatták be vagyis őket ismét megismertetve szellemi örökségükkel "természetesen" a kiválasztottakkal . Naná hogy nem tetszett az akkori "szent" közvetítőknek hogy lám jön egy "Ember" és széles tömegek elé tárja azokat a legmélyebben őrzött(eltitkolt) Igazságokat amelyre ráhangolódva bármely Isten fia-lánya be tud "jutni" a Mennyek országába mindenféle külső közvetítő( egyház )nélkül ! Krisztus a Jézusban pont a mindenki számára járható üdvözülési modellt "tárta" oda a Világ színpdára állítva fizikai szinten ! Kálváriájának "lépcsőfokai" a misztériumok mélyén szigorúan őrzött titkok voltak abban az időben ! Krisztus ezeket fizikai szinten mutatta meg és tárta oda az emberek általános üdvözülési lehetőségeként . Ő nemcsak prédikált ( visszhangozva az Ószövetségi próféták korábbi látomását valamint beteljesítvén azokat és Keresztelő János szavait ) de többek között Utat is mutatott - " Én vagyok az Út az Igazság és az Élet ! " .Ha csak ezt az aspektust nézzük már körülbelüli fogalmakat alkothatunk arról hogy az egyház több évszázadon keresztül - szánt szándékkal - micsoda károkat okozott az emberiség spirirituális fejlődését illetően ! Természetesen az emberiség közös karmájából következően ezen az ösvényen kellett a mostani emberiségnek haladnia .De elérkeztünk egy olyan tudatfokra ahol nem kell tömegesen "barmokként" léteznünk ha lehetünk "bárányok" is .És az első és leghasznosabb eszköz lehet hozzá a józan ítélőképesség .Nem kell ide feltétlenül mindenféle hiper-szupernek kikiáltott új tudati technika és hasonlók ! Az emberi értelem arra adatott hogy használjuk ! Gondolkozzunk el a realitás talaján állva hogy miket engedünk át "szüretlenül" elménkbe ! ( gondolataink több mint 95 % -a nem a sajátunk ) .Hogy az ember nem így használja Isteni "szűrőjét" az természetesen az előbbiekben felhozott okokkal is szorosan összefügg . De lehet rajta tudatosan változtatni . Isten teremtettségében minden lehetséges ! Hisz ha nem volna Mindenható Mindentudó Minden lehetségesség kinyilvánítója akkor ő nem lehetne a Mindenség Istene sem ! Ugyebár ...És igen ember ismerd meg önmagad ! Juss el oda hogy ha körülnézel és megkérdezik : Ki / Mi vagy te ? Akkor tudd ezt felelni : Ki / Mi nem ? " Akinek füle van hallja !" akinek agya van értse !!!
https://logoszvilag.blog.hu/2014/12/17/grabovoj_petrov_arepjev_avagy_ut_az_uj_vilag_fele/full_commentlist/1#c26353879
Válasz erre: GRABOVOJ - PETROV - AREPJEV avagy ÚT AZ ÚJ VILÁG FELÉ
2015-03-03T08:42:58+01:00
2015-03-03T08:42:58+01:00
Egy_Ember
http://blog.hu/user/971629
Kedves Szerző okkult léttársak a Krisztusban !<br />
<br />
Nagyon örülök hogy egyre több olyan információ "válik" láthatóvá mostani korunban / fejlődési szakaszunkban ezen a Földön is amelyek mint "tudattágítási" kísérletek jelennek meg a köztudatban. A fentebb leírtakról mindenki meg tud győződni illetve tanulmányozni tudja az idézett írásokat valamint megfelelő megértéshez juthat ( és nemcsak az akinek "szeme van a látásra és / vagy füle a hallásra" ) .<br />
Pár dologgal szeretném kiegészíteni előrebocsátva hogy nem vagyok egyik szellemi irányzat kizárólagos követője inkább amolyan szabadgondolkodónak tartom magamat ( persze vannak áramlatok amiket hozzám közelebb állónak érzek ) . Általánosságban véve tudni érdemes hogy "nincs új a Nap alatt" és mégis minden új a Nap alatt ... Mire gondolok itt ? Konkrétan arra hogy valójában nincsen semmiféle új tudás technológia illetve bölcsesség amit már ne ismernénk csak legfeljebb elfelejtettünk és minden korban az úgynevezett ősi Bölcsesség "öltözik" be valamilyen formába az adott korszak fejlődési szintjéhez és irányvonalához igazodva . A teozófia irányvonallal kapcsolatban nagy szívfájdalmamra kimaradt a felsorolásból Rudof Steiner neve akit így utólagosan is - az ő "tanait" nem ismerő pláne nem is értő - az emberiség nagy tanítójaként tartanak számon különféle ezoterikus berkeken belül .Vele kapcsolatban említeném meg aki kevésbé ismeri munkásságát hogy az úgynevezett szellemtudomány irányvonalának "megalkotója" és BLAVATSKY tanítványa .Sokan az ő idejében sem szerették inkább fantasztának titulálták . Korát szellemileg messzemenően megelőzte . Én egy meg nem értett zseninek titulálnám ha szabad ilyen fogalommal felruháznom őt. Szóval vele összefüggésben említeném meg hogy valóban - ezt tapasztalom - hogy a mai ezoterikusok sok alapfogalommal nincsenek tisztában illetve - ahogy kitűnik nekem - egyszerűen "elsötétülnek" mikor bizonyos konkrét fogalomról illetve összefüggésekről beszélnek ami egyértelmű jele annak hogy nem értik illetve nem látják át teljességében a mögöttes jelentéseket / összefüggéseket amivel jelenkorunk ezoterikus / spirituális keresőit tudattalanul is tévútra vezethetik . Az ember az intellektusát ( értelmét ) nem véletlenül "kapta " ! Ugyanis aki a megfelelő objektivitással / ítélőképességgel rendelkezik az a legmagasabb igazságokról illetve bölcsességekről is meg tud győződni anélkül hogy bizonyos extra képességei lennének hozzá . Hiszen Isten mindenhatósága révén benne van mindenben . Így legyen a létező bármilyen tudatfokon számára a megismerhetőséget a vele való Egységet biztosítja is. Az már egy másik kérdés hogy az abszolút igazsághoz képest egy kevésbé tudatos és tudatfejlődésben már messzire jutott létező mennyit és milyen minőségben tud "magáévá" tenni . Konkrét fogalmak talaján állva például a test / lélek / szellem fogalmak terén. Jó lenne már végre ha sok "marhaságot" - amivel íróik mind magukat mind pedig az ezoterikus / spirituális úton járókat is lejáratják - egyszerűen nem engednének kiadni . Gondolok itt elsősorban az angolszász írók " műveire " akik köztudottam még nem hordozzák azt a bölcsességet kultúrájukban amit majdan hordozni fognak . Mindamellett mindenki természetesen olyan szerzőkhöz / tudásanyaghoz fog eljutni amihez egyáltalán el tud jutni ... Véleményem szerint magával az Isten fogalmával kellene közös nevezőre jutni illetve az ismert "alapbölcsességekből" megfelelő - intellektus számára is követhetően - objektív valóságnak megfelelő következtetésekhez jutni . Az embernek is - mind a többi létezőnek - ugyanis szabad akarata van arra nézve hogy mit fogad el igazságnak és mit nem . Lehet olyan meggyőződése ahol az intellektus vezető szerepét ismeri el a lélekkel szemben . Mind minden a létben az intellektus is "eljátssza" a maga szerepét a megfelelő fejlődési periódusban . Tudomásul venni csak azt érdemes ezzel összefüggésben hogy van "jobb" megismerési eszköz még ha az az eszköz az átlagember számára nem is létezik . De szerencsére attól még hogy esetleg tagadja és nem ismeri attól még van . Mert ugye tagadni is csak azt lehet ami van ! Máskülönben - "józan" ésszel is belátható - hogy a kérdés máskülönben okafogyottá válik .<br />
Egyenlőre köszönöm annak aki időt és energiát szánt mindezek elolvasására és remélem sikerült néhány tudattágításra alkalmas gondolatmenetet is elhelyeznem a sorok között / "mögött" !<br />
<br />
Isten veletek és bennünk VAN !
https://logoszvilag.blog.hu/2015/02/10/a_noi_klimax_kor_es_teveszmei/full_commentlist/1#c26094371
Válasz erre: NŐNEK LENNI KLIMAX KORBAN, avagy A KLIMAX KOR ÉS TÉVESZMÉI
2015-02-10T18:20:34+01:00
2015-02-10T18:20:34+01:00
vivike22
http://blog.hu/user/878775
Nagyon szepen koszonjuk, nagyon jo iras! Meg sok sok ertekes cikket szeretnek olvasni!!
https://logoszvilag.blog.hu/2014/12/17/grabovoj_petrov_arepjev_avagy_ut_az_uj_vilag_fele/full_commentlist/1#c25583257
Válasz erre: GRABOVOJ - PETROV - AREPJEV avagy ÚT AZ ÚJ VILÁG FELÉ
2015-01-03T09:10:21+01:00
2015-01-03T09:10:21+01:00
kela-bá
http://blog.hu/user/518065
Bizony - bizony van min elgondolkodni. Érdekes írás.
https://logoszvilag.blog.hu/2014/01/06/reflux_460/full_commentlist/1#c25539107
Válasz erre: REFLUX
2014-12-29T10:14:08+01:00
2014-12-29T10:14:08+01:00
Kevamaria
http://blog.hu/user/527398
<a href="http://logoszvilag.blog.hu/2014/01/06/reflux_460?full_commentlist=1#c25531473" class="reply_nick_282124" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25531473 );">@mogyorka</a>: Kedves Melinda!<br />
Köszönöm szépen az elismerő szavaidat!<br />
Igazad van! Könnyű mondani, hogy min kell változtatni!<br />
A gondolkodásunkon (majd a többin is) csak akkor tudunk változtatni, ha már magunktól rájövünk arra, hogy "ez így nem jó és nem mehet a régiek szerint tovább". Ekkor jönnek a kérdések, hogy "Mi az oka? Miért történik ez velem? Mit nem csinálok vagy gondolok jól? stb.<br />
Amikor látjuk, hogy valami nem működik, vagy nem úgy működik az életünkben, ahogy szeretnénk és elkezdjük őszintén kutatni az okát, akkor hamarosan meg is találjuk a válaszokat. Mondjuk ehhez nagyon fontos, hogy őszintén akarjuk gyakorolni az önismeretet, mert ha hazudunk magunknak, akkor nem jutunk messze a gyógyulás/változás útján.<br />
<br />
Ami az étrend változtatást illeti ne gondolj nagy dolgokra. Mindent lehet enni, csak tudni kell a mértéket. A test előbb-utóbb jelzi, hogy mi az ami abszolút nem kell neki, és mi az, amire szüksége van.<br />
Én pl. bevezettem a reggelizést (ami régen nem volt szokásom), és a gyógyteázást. <br />
Az étrendemből kiiktattam a 18 óra utáni étkezést és a nassolást, a szénsavas és gyümölcslének nevezett üdítőket, a főzéshez pedig leginkább a kókuszzsírt használom. Káros szenvedélyem nincsen, erről könnyű volt leszokni. :)<br />
<br />
Szeretettel üdvözöllek: Éva
https://logoszvilag.blog.hu/2014/01/06/reflux_460/full_commentlist/1#c25531473
Válasz erre: REFLUX
2014-12-29T09:40:14+01:00
2014-12-29T09:40:14+01:00
mogyorka
http://blog.hu/user/282124
Üdvözöllek!!<br />
Nagyon hasznos volt a cikk!!<br />
Összeszedett és egyértelmű. <br />
Én is hiszem hogy a betegségeknél az egész embert kell kezelni a lelki oldalával együtt.<br />
Számomra mindig kérdés a "hogyan"? Merre induljunk el lelkünk tisztítása érdekében?<br />
Több internetes portál megfogalmazza, sőt konkrétan le is írja egyes betegségek lelki hátterét, de a továbbiakra nincs útmutatás.<br />
<br />
"Elsőként a gondolkodásunkon és a világhoz való hozzáállásunkon, majd az étrendünkön, étkezési szokásainkon kell változtatni!"<br />
Biztosan nem csak én vagyok így ezzel...hogyan tegyük mindezt?? <br />
Ismeretlenül is üdvözöllek és gratulálok az oldaladhoz:<br />
Melinda
https://logoszvilag.blog.hu/2014/01/06/reflux_460/full_commentlist/1#c24429841
Válasz erre: REFLUX
2014-09-18T08:49:58+02:00
2014-09-18T08:49:58+02:00
kela-bá
http://blog.hu/user/518065
Ezt érdemes többször is elolvasni és elgondolkodni az írás tartalmán !
https://logoszvilag.blog.hu/2011/09/22/turani_atok_avagy_az_elatkozott_magyarorszag/full_commentlist/1#c24492363
Válasz erre: TURÁNI ÁTOK
2014-09-18T08:49:24+02:00
2014-09-18T08:49:24+02:00
darthasylum
http://blog.hu/user/752532
<a href="http://logoszvilag.blog.hu/2011/09/22/turani_atok_avagy_az_elatkozott_magyarorszag?full_commentlist=1#c16720246" class="reply_nick_729532" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16720246 );">@Cinnamal</a>: hiteles??? Ami ennyi félrefordításon esett már át, hiányos és hatalomszerzési célokat szolgál? Na ne mesélj már... Mennyire hiteles pl. az, hogy Káin a vándorlásai során feleséget talált magának, holott ő (és Ábel) volt Ádámék első gyermeke? Tényleg nagyon hiteles....
https://logoszvilag.blog.hu/2014/01/06/reflux_460/full_commentlist/1#c21361130
Válasz erre: REFLUX
2014-01-07T12:01:19+01:00
2014-01-07T12:01:19+01:00
kela-bá
http://blog.hu/user/518065
Nagyon hasznos tartalmú ez a blog! Érdemes alaposan át tanulmányozni !
https://logoszvilag.blog.hu/2011/04/15/jezus_eli_eli_lama_sabag_ta_nim/full_commentlist/1#c19162994
Válasz erre: JÉZUS
2013-02-28T17:55:50+01:00
2013-02-28T17:55:50+01:00
Kevamaria
http://blog.hu/user/527398
<a href="http://logoszvilag.blog.hu/2011/04/15/jezus_eli_eli_lama_sabag_ta_nim?fullcommentlist=1#c19152386" class="reply_nick_784085" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19152386 );">@knapp zsolt</a>: Örülök neki, hogy így már "világos"! Sajnos nem ez az egyetlen torzítás Jézussal kapcsolatosan! De előbb-utóbb úgyis kederül az igazság!
https://logoszvilag.blog.hu/2011/04/15/jezus_eli_eli_lama_sabag_ta_nim/full_commentlist/1#c19152386
Válasz erre: JÉZUS
2013-02-27T12:36:33+01:00
2013-02-27T12:36:33+01:00
knapp zsolt
http://blog.hu/user/784085
nagyon régen sejtettem már hogy nem sok értelme volt jézus szavainak a régi értelmezésében (istenem,istenem miért hagytál el engem) ez olyan mint amikor valaki kétségbe esésében és végsö bizonytalanságának kinjában kiált.ez nem a hitben tudatosságban erös jézus krisztusra vall ki tudatában volt hogy mi történik vele és miért mág ha óriási fájdalmai voltak is.sokaknak ugy tünhet a téves forditás miatt hogy jézus el bizonytalanodott és már nem tudja hogy a teremtö helyesli e a tetteit(pedig az alámeritkezésekor öt vagyis a tetteit igazolta a mennyei hang "ez az én fiam öt halgassátok" )tehát jézus tudta hogy cselekedeteit kedveli az isten és nem hagyta és nem hagyja el.viszont az itt emlitett forditás által világos hogy jézus azt szerette volna ha atyja megadja neki a megigért dicséretet vagyis tetteinek igazolásaként visszahelyezi égi poziciójába meg dicsöitve királyként.de igy minden világos
https://logoszvilag.blog.hu/2011/05/11/2012_vilagvege_7/full_commentlist/1#c18611349
Válasz erre: 2012 VILÁGVÉGE?
2012-12-21T16:18:25+01:00
2012-12-21T16:18:25+01:00
Kevamaria
http://blog.hu/user/527398
<a href="http://logoszvilag.blog.hu/2011/05/11/2012_vilagvege_7?fullcommentlist=1#c18575214" class="reply_nick_518065" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18575214 );">@kela-bá</a>: Kellemes karácsonyi ünnepeket és eredményekben gazdag boldog új esztendőt kívánok Önnek kedves Kela-Bá! <br />
Jövőre is szeretettel várom!
https://logoszvilag.blog.hu/2011/05/11/2012_vilagvege_7/full_commentlist/1#c18575214
Válasz erre: 2012 VILÁGVÉGE?
2012-12-17T21:25:58+01:00
2012-12-17T21:25:58+01:00
kela-bá
http://blog.hu/user/518065
Érdekes olvasnivaló, tele igazságokkal és főleg elgondolkoztató ! Párnap, és itt van 2012.december 22. <br />
<br />
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket, és gondolkodásban is eredményes ÚJ ÉVET kívánok mindenkinek !
https://logoszvilag.blog.hu/2011/07/18/baratsag_275/full_commentlist/1#c18141978
Válasz erre: BARÁTSÁG
2012-10-26T15:57:55+02:00
2012-10-26T15:57:55+02:00
Kevamaria
http://blog.hu/user/527398
<a href="http://logoszvilag.blog.hu/2011/07/18/baratsag_275?fullcommentlist=1#c18141066" class="reply_nick_518065" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18141066 );">@kela-bá</a>: Kedves kela-bá!<br />
Köszönöm szépen a hozzászólásait, igazán nagy öröm számomra, hogy ennyire tetszik Önnek a Logosz Világ web és a hozzátartozó blog. Szeretnék a figyelmébe ajánlani egy másik blogot is, ami szintén a portálhoz tartozik. <br />
Ébredj Magyarország!:<br />
<a rel="nofollow" href="http://tudatraebresztes.blog.hu/">tudatraebresztes.blog.hu/</a><br />
<br />
További szép napot kívánok!
https://logoszvilag.blog.hu/2011/07/18/baratsag_275/full_commentlist/1#c18141066
Válasz erre: BARÁTSÁG
2012-10-26T14:30:27+02:00
2012-10-26T14:30:27+02:00
kela-bá
http://blog.hu/user/518065
Nagyon érdekes, hasznos írás. Mi a helyzet a jelenben ? "Bulvár métely, kereskedelmi mákony". Az emberek nagy része elhiszi, hogy az Ő sorsa kizárólag a politikusok kezében van és csak azok döntésein múlik a<br />
jólétük, boldogságuk.No erre rá is megy sok barátság... Kár, nagy kár . Változás kell, és ebben segíthet az ilyen hangvételű és témájú blog is. Érdemes másokkal is megosztani. További szép napot Mindenkinek !
https://logoszvilag.blog.hu/2010/11/01/magyar_ok/full_commentlist/1#c18010529
Válasz erre: MAGYAR-OK!
2012-10-10T16:44:12+02:00
2012-10-10T16:44:12+02:00
kela-bá
http://blog.hu/user/518065
Akinek van türelme és a logoszvilág mellet vágyik az értékes szavakra, azoknak érdemes hallgatni ezt :<br />
http://www.youtube.com/watch?=jkODoChB7Mw-Somlósi Lajos a konyháról<br />
Szép napot mindenkinek !
https://logoszvilag.blog.hu/2010/11/01/magyar_ok/full_commentlist/1#c18010421
Válasz erre: MAGYAR-OK!
2012-10-10T16:29:50+02:00
2012-10-10T16:29:50+02:00
kela-bá
http://blog.hu/user/518065
"Valóban ideje lenne már a magyar népnek tudatára ébredni!" <br />
Bizony-bizony, ideje lenne ! Nem könnyű feladat ez a média ellen áradattal szemben ! "Türelem rózsát terem." <br />
Jó egészséget mindenkinek !
https://logoszvilag.blog.hu/2011/09/22/turani_atok_avagy_az_elatkozott_magyarorszag/full_commentlist/1#c17998572
Válasz erre: TURÁNI ÁTOK
2012-10-09T11:31:04+02:00
2012-10-09T11:31:04+02:00
kela-bá
http://blog.hu/user/518065
"Az egyház szerepe" <br />
Van egy sorozat most a tv-k ben, melynek címe: BORGIAK. (A film itt készül nálunk.Csodálatos az a munka amit a magyar szakemberek végeznek film elkészítésében, a stáb, a díszletépítők, statiszták, mindenki.) Viszont a tartalma jól visszatükrözi azt ami itt a blogban a 666 -os számmal van érzékeltetve. ( Az M1-en ma késő este az I. évad 3. része megy, a II. évad a HBO-n ment a közelmultban. A III. évadot még forgatják Etyeken.) <br />
Igen, a TURÁNI ÁTOK elgondolkodtató, és érdemes is elgondolkodni rajta, és másokat is biztatni erre.<br />
További szép napot !
https://logoszvilag.blog.hu/2011/04/15/jezus_eli_eli_lama_sabag_ta_nim/full_commentlist/1#c17660659
Válasz erre: JÉZUS
2012-08-29T20:06:28+02:00
2012-08-29T20:06:28+02:00
zu überleben
http://blog.hu/user/728570
Nagyon köszönjük ezt a bejegyzést, és tudom van még több félreértelmezett beszéd, amit szintén jó lenne megtudni.Mert a sejtés ott van sokakban hogy valami nincs rendjén, és hogy "miért".
https://logoszvilag.blog.hu/2011/09/22/turani_atok_avagy_az_elatkozott_magyarorszag/full_commentlist/1#c16838008
Válasz erre: TURÁNI ÁTOK
2012-05-27T13:49:45+02:00
2012-05-27T13:49:45+02:00
Kevamaria
http://blog.hu/user/527398
<a href="http://logoszvilag.blog.hu/2011/09/22/turani_atok_avagy_az_elatkozott_magyarorszag?fullcommentlist=1#c16720246" class="reply_nick_729532" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16720246 );">@Cinnamal</a>: Kedves Cinnamal!<br />
Az írásaimat mindig úgy bocsátom útjukra, hogy nem tartok igényt az elfogadásukra. Van aki egyetért velem és van olyan is, aki nem. Minden ember a saját hite és nézőpontja szerint dönti el, hogy mit tart igaznak és mit nem.<br />
Örülök, hogy ismered a Kumráni tekercsek tartalmát, azonban figyelmedbe ajánlom a Tractatus Tripartitus apokrif iratok tanulmányozását is! Remélhetőleg a Tractatus-al való megismerkedésed a Bibliával kapcsolatos szemléletmódodon is változtatni fog!<br />
Köszönöm a hozzászólásodat! :)
https://logoszvilag.blog.hu/2011/09/22/turani_atok_avagy_az_elatkozott_magyarorszag/full_commentlist/1#c16720286
Válasz erre: TURÁNI ÁTOK
2012-05-20T23:21:42+02:00
2012-05-20T23:21:42+02:00
Cinnamal
http://blog.hu/user/729532
nagyon is elítélendő dolgok ezek, de önmagában az egyház kifejezés minden újjászületett keresztény emberre vonatkozik, és nem egy felekezetet jelent Biblia értelemben. Tehát az egyház ilyen értelemben nem rossz, de a klasszikus értelemben vett egyház, azaz a katolikus egyház más jelent. Persze itt sem lehet általánosítani, hiszen minden ember más és más, mindenhol vannak jó és rossz emberek egyaránt. Csak Isten a tökéletes, és ha az ország, a magyar nép Őt követné, akkor egy sokkal boldogabb, szeretetteljesebb társdalomban élhetnénk. Ha befogadnánk Őt valamennyien az életünkbe, a szeretet, aki képes volt meghalni értünk, helyettünk bűnösökért szeretetből, akkor egy nagyon jó országban élhetnénk :)
https://logoszvilag.blog.hu/2011/09/22/turani_atok_avagy_az_elatkozott_magyarorszag/full_commentlist/1#c16720246
Válasz erre: TURÁNI ÁTOK
2012-05-20T23:11:49+02:00
2012-05-20T23:11:49+02:00
Cinnamal
http://blog.hu/user/729532
Jó volt olvasni ezt az érdekes írást, de van néhány dolog amivel nem értek egyet.<br />
Először is a Biblia hiteles, hitelesebb mint bármely más könyv a Földön, nincs még egy ilyen könyv, amiről ennyi másolat lenne, amikor 1947-ben megtalálták a Holt-tengernél a kumráni tekercseket, amelyek Krisztus előtti korból származnak, teljes megegyezést találtak a mai Biblia szövegével. A bizonyítékokat a végtelenségig lehetne sorolni.Így alaptalannak tartom azt, hogy a Bibliában az lenne, hogy egyél a fáról. Teljes mértékben ellentétben állna a Biblia többi részével is. Természetesen Isten nem a tudományokat ellenzi, a jó és a rossz tudásának fája az más dolog teljesen.<br />
A másik rész amit idéztél a jókedvű adakozóról szintén sántít egy kicsit. Lehet, hogy az egyház félremagyarázta, el tudom képzelni nagyon is, de ez valójában azt jelenti, hogy akkor adj Istennek, ha jókedvűen tudod tenni, hálából. Ha nem, akkor ne adj. Ilyen egyszerű jelentése. Nem azt jelenti, hogy csak a jókedvű adakozót szereti Isten.<br />
A számmisztikát kicsit belemagyarázottnak érzem, erről a 23-as szám című film jut eszembe, ahol mindenhol sikerült kihozni a 23-at valahogy. Természetesen nem a katolikus egyházat akarom védeni, szörnyű dolgokat tettek és tesznek emberek Isten nevében,