RÓLAM
2022. május 06. írta: Kevamaria

RÓLAM

em.jpgSzeretettel üdvözöllek a Logosz Világ blog-oldalamon!

A nevem Kovács Éva, születésemtől fogva Debrecenben élek.
Bioenergetikával, numerológiával, Tarot kártya elemzéssel, holisztikus-, ezoterikus filozófiával, teozófiával és pszichológiával foglalkozom. Egyik fő feladatom Isten és az anyagban való megnyilvánulása értelmének feltárása, valamint a megszerzett és a ténybeli tudás terjesztése.

33 éves koromig ateista tudattal éltem, így az istentagadó-filozófia sem ismeretlen számomra. Világszemléletem és életem gyökeres változását egy reinkarnációs „időutazásnak” köszönhetem. Időutazásom következménye az lett, hogy a materialista világszemléletem egy pillanat alatt megsemmisült, ugyanis megbizonyosodtam arról, hogy Amit/Akit addig körmömszakadtáig tagadtam, az igenis létezik.
A felismerés után következett a tanulás.
Ateista lévén semmit sem tudtam a transzcendens, szemem elől elrejtett világról/világokról. Csak akkor hittem, ha láttam - vagy még akkor sem!
Tudatra ébredésem óta jó néhány spirituális területet tanulmányoztam és tovább fejlesztettem a születésemkor hozott képességeimet. A vizsgált spirituális tárgykörök közé tartozik többek közt az angyalokkal, arkanygalokkal és a Felemelkedett Mesterekkel való kapcsolatfelvétel, a mágia, a kártyavetés, jövendőmondás, bioenergetika, Feng Shui, színterápia, szimbológia és a Germán Gyógytudomány is. 
A holisztikus, valamint az okkult és misztikus szemléletemmel kapcsolatos írásaimat 13 éven át olvashatták mindazok a látogatók, akiket a sors a Logosz Világ weboldalamra irányított. (Ezt a portált 2022. nyarán megszüntettem.)

Nem vagyok angyal, sem Isten által kiválasztott és a tudásomat, bölcsességemet sem magasztalom fel az egekig. Naponta teljes óraszámban látogatom az Élet nevű szabadegyetemet s azon dolgozom, hogy a lelkiségem által irányított emberré váljak.


Ízig-vérig magyar embernek tartom magam és büszkén vállalom származásomat még akkor is, ha ez napjainkban sokak szerint szégyenletes dolog.
Több, mint 10 éve nem hagyom szó nélkül azt a népbutítást, amely jelenleg az országunkban zajlik (ennek iszom is a levét rendesen...).
Meglátásom szerint, minden szenvedés tudatlanságból ered. Ahhoz, hogy boldog Magyarországot hozzunk létre, az emberek világnézetén kell változtatni.
A nemzettudat változását (és az emberek egyéni spirituális fejlődését is) többek közt az „Ébredj Magyarország” blogommal kívánom elősegíteni és szorgalmazni. Az itt publikált írásaimban gondolkodásra és cselekvésre inspirálom (hívom) mindazokat, akiknek az ereiben magyar vér folyik.

Ébredj Magyarország!

Megjegyezni kívánom, hogy nem tartozok egyik politikai párthoz sem, és nem vagyok tagja semmilyen szervezetnek vagy vallási közösségnek.
Holisztikusan gondolkodó magyarként arra inspirálok mindenkit, hogy fordítsunk hátat az Isten és életellenes, a testvériséget megtagadó embertelen nihilizmusnak és a materialista eszméknek.
Célom, hogy az emberek gondolkodóvá és lélektudatossá váljanak, s szeretetben, békességben éljenek egymással.  

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://logoszvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr1217825309
süti beállítások módosítása