TILTOTT...
2022. május 06. írta: Kevamaria

TILTOTT...

Kedves Olvasó!

Tudnod kell, hogy nem tartozom a tucatemberek közé és a csordaszellem birkája sem vagyok!
Mindig hangot adtam a gondolataimnak és az érzéseimnek, ami annyit jelent, hogy ami a szívemen, azt a szám is kimondja.
A Logosz Világ internetes naplóban megosztom az Olvasókkal azokat az elveket, amelyekben hiszek, s melyek szerint élem az életem. 
Rendületlenül kiállok a hitem és az eszméim mellett, annál is inkább, mivel ezek saját tapasztalataim által fejlődtek és fejlődnek továbbra is olyanná, amilyenre szüksége van a lelkiségemnek ahhoz, hogy földi léte során megvalósítsa a teremtői programját.
Ez a blog a holisztikus szemlélet égisze alatt íródik, célja pedig a gondolat, valamint a tudatra ébresztés, mely az alvótudatú és a jelenlegi sátánista rendszert hűen szolgáló személyiségeknek igencsak csípi a szemét.
Tekintettel arra, hogy nem mutatok hajlandóságot a hazug politika és a népirtó akadémikus orvoslás támogatására, sőt cikkeimmel arra törekszem, hogy a hagyományostól eltérő gondolkodásmód körvonalait bontakoztassam ki az Olvasóban, így már nemcsak feketelistára, hanem tiltólistára is kerültem. Ez többek közt azt jelenti, hogy a facebook és még néhány közösségi oldalon nem lehet megosztani az írásaim linkjét, mert le van tiltva a Logosz Világ és az Ébredj Magyarország blogom is, azon okból, hogy sértem a diktatórikus közösségi alapelveiket.
Ez azonban nem szegi kedvem abban, hogy továbbra is publikáljam gondolatébresztő írásaimat, valamint személyes kapcsolatfelvétel esetén, legjobb tudásom szerint segítsek a hozzám forduló embereknek.

A bejegyzés trackback címe:

https://logoszvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr9817825367
süti beállítások módosítása