Utolsó kommentek:

Kevamaria · http://www.logoszvilag.hu 2018.12.24. 21:50:19

@mezgaaladar: Ízlés dolga! Aki hazugsággal cukrozza - mert úgy szereti-, annak jó étvágyat hozzá!

Bejegyzés: SPIRITUÁLIS HAZUGSÁGOK ÉS SZEMFÉNYVESZTÉSEK

mezgaaladar 2018.12.24. 21:47:10

„Ha a szart megporcukrozzuk, az attól még szar marad”.

"Ha a szart sokáig porcukrozzuk, akkor az is édessé válik"

Bejegyzés: SPIRITUÁLIS HAZUGSÁGOK ÉS SZEMFÉNYVESZTÉSEK

Kopik 2018.07.12. 14:10:13

Kedves Éva!
Egyetértek az írásával, nagyon régóta így gondolom én is. Szeretnék találkozni és beszélgetni. Van-e erre lehetőség?
Üdv! Kopik

Bejegyzés: TURÁNI ÁTOK

Petneházi Károly 2018.04.26. 06:51:34

Kedves Mária!

Hálásan köszönöm ezt a csodálatos írást. Sokat segített.
Béke legyen önnél. Károly

Bejegyzés: SPIRITUÁLIS HAZUGSÁGOK ÉS SZEMFÉNYVESZTÉSEK

Petneházi Károly 2018.04.26. 06:51:29

Kedves Éva!

Köszönöm az írását.
Szerintem a TÁLTOSOK végezték el az "átkozást". Azért tették, mert igy biztosan fenfog maradni a magyarság az átok végéig. A TÁLTOSOK a jövő átmentáéséért cselekedték ezt. Mint csiprkerózsika mesében. A katolikus egyház inkáb kiírtottak volna minket. Béke legyen önnel. Tisztelettel: Károly

Bejegyzés: TURÁNI ÁTOK

Ella Lavand 2017.04.11. 06:19:13

Kedves Szerző!
Annyit írnék kiegészítésként, hogy a teozófusok, élükön Blavatsky-val tudásukat a Védák könyveiből vették át. Minden vallás alapja a Védák.

Bejegyzés: GRABOVOJ - PETROV - AREPJEV avagy ÚT AZ ÚJ VILÁG FELÉ

Kevamaria · http://www.logoszvilag.hu 2016.02.24. 09:06:11

@Jumi Korovjov: Kedves Orsi!
Nem tudom, hogy Ön mit tart hiteles forrásnak?
Ha a neten a keresőbe beírja, hogy "delphoi jósda", akkor nagyon sok oldal közül lehet válogatni.
De pl. én ebben a könyvben is olvastam róla: Csiffáry Tamás Mitológiai Lexikon
Remélem tudtam segíteni!
Üdvözlettel: Éva

Bejegyzés: GRABOVOJ - PETROV - AREPJEV avagy ÚT AZ ÚJ VILÁG FELÉ

Jumi Korovjov 2016.02.24. 08:55:05

Kedves Szerző!

Szakdolgozatom bevezetőjéhez kiemelt jelentőséggel bírna, a fent idézett - a Delphoi Jósda faláról származó felirat, azonban szükségem lenne egy hiteles forrásra... Lehet tudni bármit az eredeti szövegről, vagy hogy ez milyen fordítás vagy báármi? a Meditáció a témám, melyet a szenvedélybetegségből való felépüléssel próbálok összekapcsolni. Gnóti Szeauton - Ismer meg Önmagad - görögül, megpróbálok rákeresni, de gondoltma, beírok ide is, hátha, eddig az interneten sajnos nem találtam hiteles forrást. Nagyon szépen köszönöm a segítséget!! Üdvözlettel: Orsi

Bejegyzés: GRABOVOJ - PETROV - AREPJEV avagy ÚT AZ ÚJ VILÁG FELÉ

Kevamaria · http://www.logoszvilag.hu 2016.01.20. 10:47:15

@Erika Sardi: Kedves Erika!
Szerintem ez valami pánik-tünet lehet. Ezt úgy nevezi a Germán Gyógytudomány, hogy "sin", ami valószínűleg kapcsolatban van a refluxal. (Síneknek nevezzük az érzelmi konfliktus elszenvedésének pillanatában érzékelt kísérő jelenségek vagy a konfliktust kísérő aspektusok rögzítését (pl. színek, hangok, illatok, képek stb.) A sínek emlékeztetik az embert a megélt érzelmi konfliktusra.)
Az a kérdés, hogy milyen érzelmi konfliktus okozta nálad ezt a tünetet? A reflux főleg a szellemi és érzelmi táplálékok(harag, düh, gyűlölet, félelem, aggódás, bűntudat stb.) megemésztetlenségének következménye. És mivel ezek érzelmek, nos hát többek közt ez a köze hozzá a szívnek. (Szerintem valamitől nagyon félsz...)
Remélem tudtam segíteni! Ha további kérdésid vannak, akkor kérlek írj e-mailt az evamaria@logoszvilag.hu címre.
Legyen szép napod!

Bejegyzés: REFLUX

Erika Sardi 2016.01.20. 10:25:56

Udvozollek lenne egy kerdesem en is a lelki utjat szeretnem megerteni a betegsegeknek refluxom van es ot evente elkap egy rosszullet a szivem elkezd kalapalni kozbe erzem h beszorult a levego es bofogok az orvosok nemertik de tudom hogy lelki okai vannak probalom beallitani az etrendemet azt kerdeznem hogy a szivnek mi koze lehet ehhez? Elore is koszonom.

Bejegyzés: REFLUX

Egy_Ember 2015.03.03. 20:40:27

@Kevamaria: Áldott legyen ki fényt próbál hozni a sötétségbe mert az Krisztusnak mondatik !

Mindenekelőtt köszönöm a helyreigazítást és a lehetőséget .

Remélem sok elvetett fénymag fog gyorsan termést hozni sokakban mégha a Magvető ritkán is arat ( mégis mindig arat ) .

MI vagyunk az áldás !

Bejegyzés: GRABOVOJ - PETROV - AREPJEV avagy ÚT AZ ÚJ VILÁG FELÉ

Kevamaria · http://www.logoszvilag.hu 2015.03.03. 09:10:25

@Egy_Ember: Kedves Testvérem!
Köszönöm szépen az igen tartalmas hozzászólásodat!
Rudolf Steinerről azért nem írtam itt, mert ő nem orosz származású. Ez az írásom csak az orosz teozófusokra van "kihegyezve".
Élvezettel olvastam a hozzászólásodat, mert látom, hogy érted is, amit írsz és igazán megfontolásra érdemes gondolatmenetnek tartom.
Legyen áldott és szép életed!

Bejegyzés: GRABOVOJ - PETROV - AREPJEV avagy ÚT AZ ÚJ VILÁG FELÉ

Egy_Ember 2015.03.03. 08:49:40

Kedves fénytestvérek a Krisztusban !

E sorokat olvasva szintén úgy éreztem hogy megpróbálhatok egy "másik" aspektust is belevinni Krisztus a Jézusban földi megjelenésére és okaira világunkban .(Krisztus : magasztos Napszellem aki a Jordán keresztelőnél egyesült Jézus testeivel és fejlődése szempontjából olyan önzetlen "áldozatra" szánta rá magát amire nem volt feltétlenül szüksége "fejlődése" érdekében - tehát voltaképpen Jézus Krisztusról csak ezután beszélhetünk . Másrészről Krisztus mint Teremtő hatalom voltaképpen Isten egészén belül egy terebélyes részt "elfoglaló" tudatrész és mint "bárány" az Istenember "prototípusa" stb.)Ez egyike azoknak a dolgoknak amelyekről talán a legtöbb (tév)vélemény kering még ma is . És most ezzel én korántsem azt állítom hogy mostani személyem jelenlegi tudatfokán ismerhetném ezzel összefüggésben a teljes Igazságot .Az viszont tény hogy a "klasszikus" egyházi tanítások azonnal - szinte maguktól - összerogynak amint józan "paraszti" ésszel próbálunk közelíteni hozzájuk .Szóval miért kelljen szenvedni Isten egyszülött fiának ráadásul válogatott kegyetlenségek árán amit évszázadokon keresztül "meglovagolt" az egyház tömegeket tudatlanságban tartva ? Kihasználva azon hitüket hogy a Mennyországba csak ezek után és ilyen úton lehet csak bejutni ? ( Mert akkor ugye ki fizette volna a rengeteg adót és egyéb juttatást az egyháznak ezen a "jogcímen" ? Az meg azért érdekes hogy az egyház tagjai viszont nem átallottak földi javakban dúskálni hedonista élvhajhászatok közepette a néptömegek kárára élni közben meg propagálva a földi "élvezetekről" való lemondást - nem is tudom melyik mai rendszerhez hasonlít ez megszólalásig ? )Hát ez jó kérdés mondaná egy tipikus modern farizeus vagyis ügyvéd politikus gyógyszerész ( modern inkvizítorok )vagy illessük bármilyen hasonló titulussal. Tudni azt érdemes ezügyben hogy másfajta észlelési eszközökkel még ilyen torzított formákból is "kinyerhető" az Igazság a Bibliából és azt még az erősen hatalmi érdekek által vezérelt kanonizáló papság sem tudta teljesen eltüntetni az Írásból . Ha valaki rá tud hangolódni a sorok mögötti vagy inkább fölötti lelki / szellemi tartalomra annak más dolgok is "leesnek" de ismétlem önmagam : nem kell szellemi hallónak vagy látónak lenni még a legmélyebb Igazságok felfogására / értelmezésére sem hiszen az egy erősen érdekorientált Istenre vallana ha szelektálná hogy ki értheti "szavait" / ki nem és úgy vélem pont ez a jelző áll tőle a legtávolabb illetve elveivel szemben .Szóval az ám a helyzet hogy ez a történet az emberiség legmélyebb misztériumtitkait is érinti . Ha szimbólikusan fogjuk fel akkor ez megfeleltethető annak a Krisztus "előtti" kornak amiben az embereket a misztériumok kerülő útján avatták be vagyis őket ismét megismertetve szellemi örökségükkel "természetesen" a kiválasztottakkal . Naná hogy nem tetszett az akkori "szent" közvetítőknek hogy lám jön egy "Ember" és széles tömegek elé tárja azokat a legmélyebben őrzött(eltitkolt) Igazságokat amelyre ráhangolódva bármely Isten fia-lánya be tud "jutni" a Mennyek országába mindenféle külső közvetítő( egyház )nélkül ! Krisztus a Jézusban pont a mindenki számára járható üdvözülési modellt "tárta" oda a Világ színpdára állítva fizikai szinten ! Kálváriájának "lépcsőfokai" a misztériumok mélyén szigorúan őrzött titkok voltak abban az időben ! Krisztus ezeket fizikai szinten mutatta meg és tárta oda az emberek általános üdvözülési lehetőségeként . Ő nemcsak prédikált ( visszhangozva az Ószövetségi próféták korábbi látomását valamint beteljesítvén azokat és Keresztelő János szavait ) de többek között Utat is mutatott - " Én vagyok az Út az Igazság és az Élet ! " .Ha csak ezt az aspektust nézzük már körülbelüli fogalmakat alkothatunk arról hogy az egyház több évszázadon keresztül - szánt szándékkal - micsoda károkat okozott az emberiség spirirituális fejlődését illetően ! Természetesen az emberiség közös karmájából következően ezen az ösvényen kellett a mostani emberiségnek haladnia .De elérkeztünk egy olyan tudatfokra ahol nem kell tömegesen "barmokként" léteznünk ha lehetünk "bárányok" is .És az első és leghasznosabb eszköz lehet hozzá a józan ítélőképesség .Nem kell ide feltétlenül mindenféle hiper-szupernek kikiáltott új tudati technika és hasonlók ! Az emberi értelem arra adatott hogy használjuk ! Gondolkozzunk el a realitás talaján állva hogy miket engedünk át "szüretlenül" elménkbe ! ( gondolataink több mint 95 % -a nem a sajátunk ) .Hogy az ember nem így használja Isteni "szűrőjét" az természetesen az előbbiekben felhozott okokkal is szorosan összefügg . De lehet rajta tudatosan változtatni . Isten teremtettségében minden lehetséges ! Hisz ha nem volna Mindenható Mindentudó Minden lehetségesség kinyilvánítója akkor ő nem lehetne a Mindenség Istene sem ! Ugyebár ...És igen ember ismerd meg önmagad ! Juss el oda hogy ha körülnézel és megkérdezik : Ki / Mi vagy te ? Akkor tudd ezt felelni : Ki / Mi nem ? " Akinek füle van hallja !" akinek agya van értse !!!

Bejegyzés: JÉZUS

Egy_Ember 2015.03.03. 08:42:58

Kedves Szerző okkult léttársak a Krisztusban !

Nagyon örülök hogy egyre több olyan információ "válik" láthatóvá mostani korunban / fejlődési szakaszunkban ezen a Földön is amelyek mint "tudattágítási" kísérletek jelennek meg a köztudatban. A fentebb leírtakról mindenki meg tud győződni illetve tanulmányozni tudja az idézett írásokat valamint megfelelő megértéshez juthat ( és nemcsak az akinek "szeme van a látásra és / vagy füle a hallásra" ) .
Pár dologgal szeretném kiegészíteni előrebocsátva hogy nem vagyok egyik szellemi irányzat kizárólagos követője inkább amolyan szabadgondolkodónak tartom magamat ( persze vannak áramlatok amiket hozzám közelebb állónak érzek ) . Általánosságban véve tudni érdemes hogy "nincs új a Nap alatt" és mégis minden új a Nap alatt ... Mire gondolok itt ? Konkrétan arra hogy valójában nincsen semmiféle új tudás technológia illetve bölcsesség amit már ne ismernénk csak legfeljebb elfelejtettünk és minden korban az úgynevezett ősi Bölcsesség "öltözik" be valamilyen formába az adott korszak fejlődési szintjéhez és irányvonalához igazodva . A teozófia irányvonallal kapcsolatban nagy szívfájdalmamra kimaradt a felsorolásból Rudof Steiner neve akit így utólagosan is - az ő "tanait" nem ismerő pláne nem is értő - az emberiség nagy tanítójaként tartanak számon különféle ezoterikus berkeken belül .Vele kapcsolatban említeném meg aki kevésbé ismeri munkásságát hogy az úgynevezett szellemtudomány irányvonalának "megalkotója" és BLAVATSKY tanítványa .Sokan az ő idejében sem szerették inkább fantasztának titulálták . Korát szellemileg messzemenően megelőzte . Én egy meg nem értett zseninek titulálnám ha szabad ilyen fogalommal felruháznom őt. Szóval vele összefüggésben említeném meg hogy valóban - ezt tapasztalom - hogy a mai ezoterikusok sok alapfogalommal nincsenek tisztában illetve - ahogy kitűnik nekem - egyszerűen "elsötétülnek" mikor bizonyos konkrét fogalomról illetve összefüggésekről beszélnek ami egyértelmű jele annak hogy nem értik illetve nem látják át teljességében a mögöttes jelentéseket / összefüggéseket amivel jelenkorunk ezoterikus / spirituális keresőit tudattalanul is tévútra vezethetik . Az ember az intellektusát ( értelmét ) nem véletlenül "kapta " ! Ugyanis aki a megfelelő objektivitással / ítélőképességgel rendelkezik az a legmagasabb igazságokról illetve bölcsességekről is meg tud győződni anélkül hogy bizonyos extra képességei lennének hozzá . Hiszen Isten mindenhatósága révén benne van mindenben . Így legyen a létező bármilyen tudatfokon számára a megismerhetőséget a vele való Egységet biztosítja is. Az már egy másik kérdés hogy az abszolút igazsághoz képest egy kevésbé tudatos és tudatfejlődésben már messzire jutott létező mennyit és milyen minőségben tud "magáévá" tenni . Konkrét fogalmak talaján állva például a test / lélek / szellem fogalmak terén. Jó lenne már végre ha sok "marhaságot" - amivel íróik mind magukat mind pedig az ezoterikus / spirituális úton járókat is lejáratják - egyszerűen nem engednének kiadni . Gondolok itt elsősorban az angolszász írók " műveire " akik köztudottam még nem hordozzák azt a bölcsességet kultúrájukban amit majdan hordozni fognak . Mindamellett mindenki természetesen olyan szerzőkhöz / tudásanyaghoz fog eljutni amihez egyáltalán el tud jutni ... Véleményem szerint magával az Isten fogalmával kellene közös nevezőre jutni illetve az ismert "alapbölcsességekből" megfelelő - intellektus számára is követhetően - objektív valóságnak megfelelő következtetésekhez jutni . Az embernek is - mind a többi létezőnek - ugyanis szabad akarata van arra nézve hogy mit fogad el igazságnak és mit nem . Lehet olyan meggyőződése ahol az intellektus vezető szerepét ismeri el a lélekkel szemben . Mind minden a létben az intellektus is "eljátssza" a maga szerepét a megfelelő fejlődési periódusban . Tudomásul venni csak azt érdemes ezzel összefüggésben hogy van "jobb" megismerési eszköz még ha az az eszköz az átlagember számára nem is létezik . De szerencsére attól még hogy esetleg tagadja és nem ismeri attól még van . Mert ugye tagadni is csak azt lehet ami van ! Máskülönben - "józan" ésszel is belátható - hogy a kérdés máskülönben okafogyottá válik .
Egyenlőre köszönöm annak aki időt és energiát szánt mindezek elolvasására és remélem sikerült néhány tudattágításra alkalmas gondolatmenetet is elhelyeznem a sorok között / "mögött" !

Isten veletek és bennünk VAN !

Bejegyzés: GRABOVOJ - PETROV - AREPJEV avagy ÚT AZ ÚJ VILÁG FELÉ

vivike22 2015.02.10. 18:20:34

Nagyon szepen koszonjuk, nagyon jo iras! Meg sok sok ertekes cikket szeretnek olvasni!!

Bejegyzés: NŐNEK LENNI KLIMAX KORBAN, avagy A KLIMAX KOR ÉS TÉVESZMÉI

kela-bá 2015.01.03. 09:10:21

Bizony - bizony van min elgondolkodni. Érdekes írás.

Bejegyzés: GRABOVOJ - PETROV - AREPJEV avagy ÚT AZ ÚJ VILÁG FELÉ

Kevamaria · http://www.logoszvilag.hu 2014.12.29. 10:14:08

@mogyorka: Kedves Melinda!
Köszönöm szépen az elismerő szavaidat!
Igazad van! Könnyű mondani, hogy min kell változtatni!
A gondolkodásunkon (majd a többin is) csak akkor tudunk változtatni, ha már magunktól rájövünk arra, hogy "ez így nem jó és nem mehet a régiek szerint tovább". Ekkor jönnek a kérdések, hogy "Mi az oka? Miért történik ez velem? Mit nem csinálok vagy gondolok jól? stb.
Amikor látjuk, hogy valami nem működik, vagy nem úgy működik az életünkben, ahogy szeretnénk és elkezdjük őszintén kutatni az okát, akkor hamarosan meg is találjuk a válaszokat. Mondjuk ehhez nagyon fontos, hogy őszintén akarjuk gyakorolni az önismeretet, mert ha hazudunk magunknak, akkor nem jutunk messze a gyógyulás/változás útján.

Ami az étrend változtatást illeti ne gondolj nagy dolgokra. Mindent lehet enni, csak tudni kell a mértéket. A test előbb-utóbb jelzi, hogy mi az ami abszolút nem kell neki, és mi az, amire szüksége van.
Én pl. bevezettem a reggelizést (ami régen nem volt szokásom), és a gyógyteázást.
Az étrendemből kiiktattam a 18 óra utáni étkezést és a nassolást, a szénsavas és gyümölcslének nevezett üdítőket, a főzéshez pedig leginkább a kókuszzsírt használom. Káros szenvedélyem nincsen, erről könnyű volt leszokni. :)

Szeretettel üdvözöllek: Éva

Bejegyzés: REFLUX

mogyorka 2014.12.29. 09:40:14

Üdvözöllek!!
Nagyon hasznos volt a cikk!!
Összeszedett és egyértelmű.
Én is hiszem hogy a betegségeknél az egész embert kell kezelni a lelki oldalával együtt.
Számomra mindig kérdés a "hogyan"? Merre induljunk el lelkünk tisztítása érdekében?
Több internetes portál megfogalmazza, sőt konkrétan le is írja egyes betegségek lelki hátterét, de a továbbiakra nincs útmutatás.

"Elsőként a gondolkodásunkon és a világhoz való hozzáállásunkon, majd az étrendünkön, étkezési szokásainkon kell változtatni!"
Biztosan nem csak én vagyok így ezzel...hogyan tegyük mindezt??
Ismeretlenül is üdvözöllek és gratulálok az oldaladhoz:
Melinda

Bejegyzés: REFLUX

kela-bá 2014.09.18. 08:49:58

Ezt érdemes többször is elolvasni és elgondolkodni az írás tartalmán !

Bejegyzés: REFLUX

darthasylum 2014.09.18. 08:49:24

@Cinnamal: hiteles??? Ami ennyi félrefordításon esett már át, hiányos és hatalomszerzési célokat szolgál? Na ne mesélj már... Mennyire hiteles pl. az, hogy Káin a vándorlásai során feleséget talált magának, holott ő (és Ábel) volt Ádámék első gyermeke? Tényleg nagyon hiteles....

Bejegyzés: TURÁNI ÁTOK
süti beállítások módosítása